Siirry pääsisältöön

Anna palautetta

Voit antaa meille palautetta sekä hoidosta että yleisesti toiminnastamme. Palautteesi on meille tärkeä, sillä se auttaa meitä kehittämään palveluitamme.

Huomioithan palautetta antaessasi, ettei palautteeseen saa laittaa henkilötunnusta tai muuta luottamuksellista tietoa sinun tai toisen henkilön hoidosta. Tietosuojasyistä emme vastaa henkilökohtaista hoitoasi koskeviin kysymyksiin palautejärjestelmän kautta. Otathan näissä tapauksissa yhteyttä sinua hoitavaan yksikköön. Varattua aikaa et voi perua palautelomakkeella. Muistutuksissa ja kanteluissa ohjaavat potilasasiavastaavat.

Lisätietoja potilasasiavastaavista

Vastaamme asiakaspalautteisiin seitsemän arkipäivän kuluessa ja hyödynnämme niitä toimintamme kehittämisessä.

Anna palautetta – mielipiteesi on meille tärkeä

Voit antaa avointa palautetta joko tietylle yksikölle tai yleisesti koko HUSille. Jos haluat vastauksen, jätäthän meille yhteystietosi.

*Tukipalvelut = Arkisto, aulapalvelu ja neuvonta, kuljetuspalvelut, osastonsihteeripalvelut, ruokapalvelut, siivous, tuotteiden tai laitteiden tilaus-, toimitus- ja huoltoasiat, valokuvaus- ja videointipalvelut.

Palaute

Löysitkö etsimäsi?

Kiitos palautteesta!

Kiitos palautteestasi!

Kirjoita tähän verkkosivustoa koskeva palautteesi.

Ethän kirjoita tähän henkilökohtaisia tietojasi. Huomioithan, että emme vastaa tämän lomakkeen kautta jätettyihin palautteisiin. Muuta kuin verkkosivustoa koskevaa palautetta voit antaa palautesivullamme.

Kirjoita tähän verkkosivustoa koskeva palautteesi.

Ethän kirjoita tähän henkilökohtaisia tietojasi. Huomioithan, että emme vastaa tämän lomakkeen kautta jätettyihin palautteisiin. Muuta kuin verkkosivustoa koskevaa palautetta voit antaa palautesivullamme.