Siirry pääsisältöön

Uutinen Julkaistu 27.9.2024 13.17

Olemme lähettäneet joillekin asiakkaillemme saman laskun kahteen kertaan

HUSista on lähtenyt joillekin asiakkaille laskut kahteen kertaan teknisen virheen takia. Mikäli olet saanut HUSista kaksi samansisältöistä laskua, pyydämme sinua tarkistamaan laskut ja maksamaan vain yhden laskuista.

HUSista on lähtenyt asiakkaille laskut kahteen kertaan 23.9. ja 24.9.2024 teknisen virheen takia. Virhe koskee sekä paperilla toimitettavia laskuja että verkkolaskuja. Lähetämme kirjeen asiasta niille asiakkaille, joita virhe koskee. 

Mikäli olet saanut HUSista kaksi samansisältöistä laskua, pyydämme sinua tarkistamaan laskut ja maksamaan vain yhden laskuista. Ylimääräiset laskut voi heittää roskiin tai poistaa verkkopankista. Asiakaspalveluun ei tarvitse erikseen ottaa yhteyttä.

Mikäli olet ehtinyt maksaa saman laskun useaan kertaan, otamme sinuun yhteyttä, jotta voimme palauttaa ylimääräisen maksun.  

Pahoittelemme tapahtunutta.

Lisätietoa laskutuksesta saat asiakaspalvelusta arkisin klo 9–12 puh. 09 471 785 50 tai sähköpostitse asiakaslaskutus@hus.fi.

Palaute

Löysitkö etsimäsi?

Kiitos palautteesta!

Kiitos palautteestasi!

Kirjoita tähän verkkosivustoa koskeva palautteesi.

Ethän kirjoita tähän henkilökohtaisia tietojasi. Huomioithan, että emme vastaa tämän lomakkeen kautta jätettyihin palautteisiin. Muuta kuin verkkosivustoa koskevaa palautetta voit antaa palautesivullamme.

Kirjoita tähän verkkosivustoa koskeva palautteesi.

Ethän kirjoita tähän henkilökohtaisia tietojasi. Huomioithan, että emme vastaa tämän lomakkeen kautta jätettyihin palautteisiin. Muuta kuin verkkosivustoa koskevaa palautetta voit antaa palautesivullamme.