Anna palautetta
Palautteesi on meille tärkeä, sillä se auttaa meitä kehittämään palveluitamme.
- Voit antaa avointa palautetta joko tietylle yksikölle tai yleisesti koko HUSille.
- Palautteeseen ei saa laittaa henkilötunnusta tai muuta luottamuksellista tietoa omasta tai toisen henkilön hoidosta.
- Tietosuojasyistä emme vastaa henkilökohtaista hoitoasi koskeviin kysymyksiin palautejärjestelmän kautta. Otathan näissä tapauksissa yhteyttä sinua hoitavaan yksikköön.
- Et voi perua varattua aikaa palautelomakkeella.
- Jos haluat vastauksen, jätäthän meille yhteystietosi.
- Vastaamme asiakaspalautteisiin seitsemän arkipäivän kuluessa.
- Hyödynnämme palautteita toimintamme kehittämisessä.
- Jos olet tyytymätön hoitoosi tai siihen liittyvään kohteluun ja haluat saada hoidosta vastaavalta henkilöltä vastauksen, voit tehdä asiasta meille kirjallisen muistutuksen. Suosittelemme ensin keskustelemaan hoitoyksikön kanssa ongelmasta sen ratkaisemiseksi. Voit tehdä muistutuksen täältä.
- Muistutuksissa ja kanteluissa sinua neuvovat potilasasiavastaavat.
Valitse palvelu, josta haluat antaa palautetta
- Päivystys (Avautuu uuteen ikkunaan. Linkki vie toiselle verkkosivulle.)
- Laboratorio (Avautuu uuteen ikkunaan. Linkki vie toiselle verkkosivulle.)
- Kuvantamistutkimukset (Avautuu uuteen ikkunaan. Linkki vie toiselle verkkosivulle.)
- Naiset ja synnytykset (Avautuu uuteen ikkunaan. Linkki vie toiselle verkkosivulle.)
- Lapset ja nuoret (Avautuu uuteen ikkunaan. Linkki vie toiselle verkkosivulle.)
- Vatsa, suolisto ja sisäelimet (Avautuu uuteen ikkunaan. Linkki vie toiselle verkkosivulle.)
- Leikkaukset ja tehohoito (Avautuu uuteen ikkunaan. Linkki vie toiselle verkkosivulle.)
- Pää, kaula ja hermosto (Avautuu uuteen ikkunaan. Linkki vie toiselle verkkosivulle.)
- Mielenterveys (Avautuu uuteen ikkunaan. Linkki vie toiselle verkkosivulle.)
- Tuki- ja liikuntaelimet (Avautuu uuteen ikkunaan. Linkki vie toiselle verkkosivulle.)
- Syöpä (Avautuu uuteen ikkunaan. Linkki vie toiselle verkkosivulle.)
- Sydän, keuhkot ja verisuonet (Avautuu uuteen ikkunaan. Linkki vie toiselle verkkosivulle.)
- Tulehdukset, iho ja allergia (Avautuu uuteen ikkunaan. Linkki vie toiselle verkkosivulle.)
- Kuntoutus ja erityistyö (Avautuu uuteen ikkunaan. Linkki vie toiselle verkkosivulle.)
- Tukipalvelut* (katso listaus alta) (Avautuu uuteen ikkunaan. Linkki vie toiselle verkkosivulle.)
- Sähköiset palvelut (Avautuu uuteen ikkunaan. Linkki vie toiselle verkkosivulle.)
- Muut palvelut (Avautuu uuteen ikkunaan. Linkki vie toiselle verkkosivulle.)
*Tukipalvelut = Arkisto, aulapalvelu ja neuvonta, kuljetuspalvelut, osastonsihteeripalvelut, ruokapalvelut, siivous, tuotteiden tai laitteiden tilaus-, toimitus- ja huoltoasiat, valokuvaus- ja videointipalvelut.
Asiakastyytyväisyys
Hyödynnämme saatuja palautteita muun muassa palvelujen, asiakaspalvelun ja johtamisen kehittämisessä.
Mittaamme asiakaskokemustamme kansainvälisellä NPS-suositteluindeksillä (Net Promoter Score).
Muut mahdollisuudet kehittää toimintaa
Sinulla on mahdollisuus kehittää toimintaamme myös tekemällä potilaan vaaratapahtumailmoitus, muistutus, potilasvakuutuskeskusilmoitus tai kantelu.