Siirry pääsisältöön

Uutinen Julkaistu 19.7.2024 16.32

Maailmanlaajuinen Microsoftin ongelma näkyy häiriöinä myös HUSissa

Asiasanat:
  • tietohallinto

Microsoftin tietoliikenneongelmien vaikutukset alkoivat näkyä vähitellen HUSin käyttämissä Microsoftin palveluissa iltapäivällä klo 14 jälkeen.

Ongelmat liittyvät Microsoftin pilvipalveluihin. Niiden seurauksena Terveyskylä.fi-sivustolla ja Terveyskylän Omapolku-palvelussa on ollut ajoittaisia kirjautumishäiriöitä.  

Myös osassa henkilökunnan käyttämistä Microsoftin palveluista ja sovelluksista on ollut häiriöitä.  

Potilastietojärjestelmien toiminnassa ei ole havaittu häiriöitä.  

Tilannetta seurataan HUSin Tietohallinnossa ja tiedotamme lisää, mikäli häiriöt laajenevat.  

Uutista päivitetty 20.7. klo 11:35

Tilanne eilisten maailmanlaajuisten tietojärjestelmäongelmien jälkeen vaikuttaa HUSissa korjautuneen eikä uusia ilmoituksia virheistä ole tullut. Kaikki palvelut ovat olleet käytettävissä.

 

 

Palaute

Löysitkö etsimäsi?

Kiitos palautteesta!

Kiitos palautteestasi!

Kirjoita tähän verkkosivustoa koskeva palautteesi.

Ethän kirjoita tähän henkilökohtaisia tietojasi. Huomioithan, että emme vastaa tämän lomakkeen kautta jätettyihin palautteisiin. Muuta kuin verkkosivustoa koskevaa palautetta voit antaa palautesivullamme.

Kirjoita tähän verkkosivustoa koskeva palautteesi.

Ethän kirjoita tähän henkilökohtaisia tietojasi. Huomioithan, että emme vastaa tämän lomakkeen kautta jätettyihin palautteisiin. Muuta kuin verkkosivustoa koskevaa palautetta voit antaa palautesivullamme.